Yet another weekend in Paradise!

När man äntligen är ledig en hel helg får den så fort så man hinner knappt andas! I Fredags gick jag Daniel och Daniela till the Ivy! Jag har varit på the Ivy en gång förut och det va typ i november förra året med Kim, Quentin och Cam. Kommer dok inte ihåg så mkt från den kvällen men den är en annan femma. Så daniela skulle tilll en fest innan vi skulle till Ivy. Så Jag å Daniel skulle möta henne där runt 10 slaget!
Så vi satt å drack lite hemma och kolla lite på the new moon..Haha jag vet inte bästa sättet att förra men men vi båda va så inne filmen tills våra kärra irlänska grannar kom å bjöd över oss till dem. Iaf drog till the Ivy och mötte Daniela. Bra natt!!

I går skulle det vara en chill dag men det slutade att jag gick till bondi hotel med julia for a few drinks.. mötte även daniel och chris där. SÅ så mkt vart det för ta det lungt på en lördag!


Hahaha fick prcis ett medeleande på skype: (Random personer försöker hela tiden lägga till en vilket är lite irriterande men men )

European and American women are too arrogant for you? Are you looking for a sweet lady that will be caring and understanding? Then you came to the right place- here you can find a Russian lady that will love you with all her heart. Can't find a queen to rule your heart? How about beautiful Russian ladies that have royal blood and royal look? Here you can find hundreds of portfolios of these fine women of any age for every taste. Please excuse us if you are not interested.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0