Jag är en te missbrukare!


Ja halva veckan har ju gått innan det är helg igen! På fredag ska vi ha en liten hemma fest i min nya lägenhet! så det ska bli riktigt kul att få träffa mina flatemates kompisar.. tror det kan bli riktigt skojs!! lördagen är fortfarnde öppet än så länge samt söndagen. Vill hitta på ngt kul på söndagen som typ åka till blue mountain eller ngt om det inte e för dåligt väder det vill säga!!




Idag vart jag 30 minuter försenad till jobbet!! För den första bussen jag skulle ta skulle gå 10:10 men fick 10:06 såg den precis åka iväg och nästa buss fick inte fören 10:20 enligt tabellen men kom inte fören vid 12:30 vilket gjort att jag inte var i junction fören vid 10: 40 och missade min andra buss med 10 min för den går bara varje 30 min så var tvungen att ta bussen till central och den gick inte fören 10:45 vilket gjorde att jag va i central vid 11:00 tiden.. då jag igentligen börjar! men därifrån måste jag ta en utligare buss som inte fick förnen 11:13 sååå jazg va inte på jobbet fören 10:28 SÅÅÅ BRAAA GICK MIN DAG!!! men dem va inte sura iaf!!




nej ska dricka klar mitt te nu cheeers!!( hade 6 koppar i går å nu e jag på min andra för idag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0