I hate Sydney's buses! Dem kan ta sig i arslet!

Jaa dem där jävla bussarna i sydney kan man dåra inte lita på längre! Efter mitt misstag i tisdags ville jag ju absloute inte vara sen en andra gång.. Så jag får 10 min innan bussen går allstå var jag där kl 10:00 !! menkom det någon buss.... NEJ.... jahap0 får ju hoppas att den andra bussen är i tid då.. men jag har ju inge tur alls här i livet den va såklart också försenad så jag missa min buss igen i junction och toppen på det missar jag min tunnelbanna också så får vänta utligare 7 min.. Jag vill inte ringa min boss igen å säga.. Men du jag är sen igen..¨Så jag håller tummarna att jag hinner med bussen från central... men kommer dit 10:53 och nästa buss går 11:13... vf gör jag nu?? TAXIIII!!!!! hoppar in i taxin kommer till jobbet 11:02! Så från och med nu littar jag inte på tidtabelen eller bussarna för huvudtaget!!! min otur slutar inte där heller.... Efter jag slutat ska jag ta bussen hem ( bussen från jobbet till bondi juntion går bara var 30:e minut!) var 5 minuter tidg så jag sätter min och flippar på telefonen.. 2 minuter efter hör jag en buss swisa förbi.. tror ni inte det är MIN buss???? såklart det är!!!!!

SÅ jag förtjänande en stor glass på kvällen!! glass hjälper mot allt!!




Idag ska jag ta en tidig buss så jag e säker jag hinner med den andra!! Sen efter jobbet ska jag åka till danelas jobb å äta massa gott sen ska vi åka hemn å göra oss iordning för our house party!!!!



seeeeeeeeyaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0