House party

I fredags hade vi hemma fest i mitt nya hem. Vilket var väldigt lyckat till polisen kom och bad alla gå och såklart var det jag som fick prata med dem och var tvungen att ge mina pass personligheter. Skulle sedan dra vidare till bondi hotel men kom på precis innan jag skulle gå in att jag glömde passet hemma.. så det va bara gå hem igen! vilket var nog bra!!

I lördags vart det bakis dag med massa filmer och pizza!!

Idag har jag städat rummet, kollat på alla ocean filmer. Vi har en till chillenare som bor här några dagar så han erbjöd sig att laga mat till alla vilket jag tyckte var väldigt gulligt! Så nu e jag verkligen mätt och belåten!



Första shoten på Danielas jobb














Jag å daniela har gjort ett bett med att inte äta något sött på hela veckan och om någon misslyckas ska den ena fixa mat åt den andra! Och både är väldigt söttsugna alla sötsaker som finns så dettta kan bli intressant!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0