Strawberry and bananas and desperate housewife. What can get better than this on a monday!

I helgen var jag ute med mina roomate. Vi gick forst till paulinas jobb och drack as gooda frozen magarita! Sen drog vi till Ivy. En riktigt bra kvall maste jag saga. lordagen va vi bara hemma a kolla pa film. Eller jag sov bort halva dagen men det e en annan sak :) Sondagen skulle jag vara mer proactiv men han bara ga till tvatten och en sanbbis till borders!

Nu e den mandag och jobbet kallar igen... Bestammde mig for att ga hem fran jobbet men visste inte riktigt hur lang det va och Cornina pa jobbet ska att hon trodde det skulle ta 1,5 timme men det visade sig att det tog mig bara 40 minuter sa nu ska jag borja ga hem fran jobbet sa det blir min traning!





nej DH kallar cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0