Ops..

jaa nu vart det en liten klapp ingen.. men jag har inte det basta internet hemma.. ibland funkar den och ibland funkar den inte.. a just nu fick ja lana en kompis internet sa jag tankte passa pa att upp datera lite..

Kim har akt hem till sverige i 2 veckor for overraska sin mamma pa hennes 50-ars fest!! medan jag ar kvar har.. vad har jag gjort da... i fredags va jag ute med challe, elsa och julia pa side bar och tree wise monkey vilket va en lyckad kvall maste jag saga!! i lordags chilla jag .. med andra ord tog igen fran fredagen... pa sondagen hade vi bbq pa stranden for sebastian som har bott hos oss ungefar 10 dagar.. han ska vidare till melbourne.. sa det va jag och massa chillenasre och italenare.. vilket ar en omvaxlig pa folk som jag brukar vara med som typ: irish,english och svenskar m.m...


a nu har det blivit ny vecka vilket menas att man maste ga till jobbet...malet med den har veckan ar att borja kolla pa ny lagenhet och ett extra jobb....men far se hur det kommer ga... imorgon hoppas jag pa ga till eastern... men far se hur jag kanner imorgon!! nej ska ga a vara lite social nu.... cheeers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0