Good-Bye my friend!!

Jag har sagt upp mig pa mitt jobb och ska borja ett nytt jobb pa mandag. Det ar ett litet cafe i NSW univerity, sa det ska bli valigt spannande. Jag kommer antligen fa lara mig gora kaffe sa nu mamma maste du skaffa en ny kaffe maskin!! Pa mitt forra jobb, jobba jag bara 20 timmar i veckan vilket var inte tillrekligt for mig eftersom jag inte kunde spara ngt men nu gar jag upp till 37-43 timmar i veckan. Kommer kannas konstigt att ga upp sa tidigt bara speciellt nar man ar sa van att borja 11 a nu kl 8. Men man vanjer val sig antar jag.


Daniela lamna australien idag vilket kanndes valdigt konstig!! har bott med henne i 3 manader sa att inte ha henne runt mig 24/7 e underligt!! Glad att jag traffa henne och jag kommer definitivt aka till chile!! det e ett maste nu!!! Sa idag hade vi en tjej kvall med mago ol till foratt sen drog vi a at thai mat och avsluta med yougurt glass och woffla med choklad mums. Vi drog aven till breah road hotel och tog oss ett varit glas ol. Kvallen kunde inte bli battre!!


Sa nu bor jag for mig sjalv i 2 vecor innan jag maste hitta nytt boende igen... det borjar verkligen ta att jag maste flytta helatiden!! har bott pa 9 olika stallen i australien var av 2 var hostel...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0