Gay club?

I helgen kom petra ner fran Surferes paradise vilket va valigt kul!! Vi borjade fredagen med att kaka middag med nagra av min rumskamrater och sedan begav vi oss vidare till scruffy murrphy ( vet ej hur det stavas) For dar har kim namligen borjat jobba.. bland annat dar traffade vi pa en av petras kompis. Efter nagra ol dar drog vi till tree wise monkey som ligger ganska nara den andra baren. Hahah petras forsta tankte nar vi kom in dar va.. - Ar vi pa en gay club?? det ar ju bara killar har!! hhaa  jaa det va valigt manga boys dar men vada jag klagar inte.. vi dasna lite (agde dans golvet) sen begav vi oss hem! Lorsaden vart det en promis fron taylor sq till bondi juntion med en liten good brunch och shopping.. sen sa va vi redo for kvallen...
Vi skulle hem till Q enav kims kompis som hade inflyttningsfest.. valdigt trevligt. Han hade fixat sa han hade egen bartender vilket jag inte klagar pa for vi alla vet vart jag hanger da nagonstan hhaha nee men oppen bar sager man inte nej till??

Sen vid 1-2 borjar folk dra hem men festen va inte slut for mig a petra sa vi drog till min gamla bar och festa till 8 pa morgon! Sondagen vart en riktigt seg dag men max brenner och sen hem och kolla pa film med avocado och chips!!


Bilder inom kort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0