St kilda

Okej är inne på min 3 dag här i Melbourne! Vad har jag gjort? jo första kvällen träffa vi chris och gick ut på en bar runda och gjorde slut på alla mina penagr. Den andra dagen var det bara att snåla så mkt som det gick så vi åt på free bbq på hostelet och sen kolla på solnedgången. Idag har det vart 43 grader ute och jag vet inte hur jag ska förklara värmen men  det är inte fuktigt utan torr luft så så fort det blåser är det som en varm vind så man kan ju knappt andas! precis som en bastu!! försökte ju gå till stranden men det vara väl 35 minuter sen var det bara gå hem igen! Säger bara tack för ac!!! Imorgon ska jag på en jobb interjuv tror ja eller ska tärffa en chef på ett hotell så får se hur det går... nus ak jag kolla på film och lägga mig tidigt så jag kan gå upp tidigt!!


   

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0