Nya jobbet!!

Sa jag borjde ett nytt jobb nu i mandags. Pa ett cafe i NSWU (danielas gamla jobb som jag tog over) vilket ger mig mer timmar och mer pengar vilket jag bhover nu nar jag ska borja spara pengar!!

Forsta dagen gick bra han visa mig systemet och presentera mig for alla stam kunder. Sa det borde inte vara sa svart! Men idag gick det inte sa bra... spilde kaffe boner over banken, halde choklad sas i fel burk tappar allt jag haller i. Men men det e ju bara dag 2 sa det blir battre imorgon...


Av att borja sa tidigt och jobba dubbel av jag ar van vid gor mig valdrigt trott och tankelos eller mer "jag orkar inte bry mig lange" attityden. Men lar komma over det till nasta vecka .. nu dusch middag sen soooova!!!


cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0