Inge busskort inga pengar.. var ar narmaste ATM?

Vakna kl 7.10 imorse och bussen gar kl 7.35 sa det va bara skynda sig och kla pa sig och ata frukost 7.25 nar jag e nastan klar kommer jag pa shiit jag har ju inge busskort kvar... eh jag far betala ist, kollar i planboken ... 40 cent haha ja det kommmer jag ju lang pa... eller inte fan maste fa tag i en atm sa jag kan ta ut lite cash.. kutar fran lagenheten fragar varanda manniska jag ser om narmaste atm.... nar jag antligen fatt tag i atm springer jag in i affaren for kopa busskort.. men nej dem e slut! kollar pa kl 7.33 shiit maste hinna med bussen .. kutar tillbaka till busshallsplatsen missar bussen precis men tur sa 5 min senare kom nasta.. kliver pa bussen och ska betala med min 50 dollar.. Chaffisen: Sorry ladie i don't carrie that much change in morning... Sa jag fick aka gratis :D men vilken start jag fick pa dagen!! morgon kick!

Har iaf lart mig gora shot till kaffet idag sa jag kan underlatta oli when we gets smash as he says it!

Dags for middag tror ja pampkin sooouuppp...




cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0