Back to Bondi?

Sa har jobbat en vecka redan pa mitt nya jobb, tror jag kan allt nu forutom gora kaffe dara men det kommer jag lara mig sa smaningom!! ikvall blir det middag och vin med kim a ais! sen mota upp grabbarna senare for ga ut!

Om en vecka precis maste jag flytta fran flinder st! och jag har inte hittat boende an. Haller pa och kollar forfullt!! men kim erbjod sin sand i boni hone anda aldrig hemma sa jag kan stanna dar ett tag vilket kanns skont sa slipper jag stressa over det! men jag flytta fran bodi for inte fasta dar oc komma ut till stan mer men en gan vart i boni kommer alltid vara i bondi... haha nee ska ga a hamta min tvatt nu..


   




forra sondagen vid Boni Beach...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0