The Beginning

Okej jag hade tänkte testa på bloggvärlden, det är ju så inne nu att blogga nu för tiden, så jag tänkte varför inte? Men jag måste medje jag är ju ingen höjdare på skriva men det får bli mycket bilder med lite komentarer och kanske lite skrivande.
Ja vi får helt enkelt se hur det blir, blogga kanske inte funkar för min del eller så gör det det. Vitsen men att jag ska blogga är för att folk här hemme i Sverige ska veta vad jag har för mig på andra sidan jordklotet.
För jag åker till Kina den 18 oktober och sen till Australien den 26 oktober.
Men innan dess så åker jag å kim till England först, så det ska bli riktigt roligt! Längtar!!






I just love this one från Koh tao in Thailand.


Nu måste jag gör mig iordning för jobbet

see u sooon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0