Halleluja

Det finns ingen bättre känsla än denna, en söndagsmorgon när man precis slutat jobbet och har hela sin lediga vecka framför sig!

Jag ser verkligen fram emot att åka till London på onsdag med Kim. Kommer få träffa en massa kompisar som jag träffade i Asien. Så jag längtar verkligen!! Men innan dess har jag en massa saker som ska fixas bla: städa rummet,fixa visum till kina, rensa ut mina kläder, skriva ut london biljetterna, fixa skjuts till skavsta,Hämta ut min ipod på elgiganten, åka in till stan och köpa lite nödvändiga saker till resan m.m.. Ja en hel del kan man säga.

nej vad sägs som lite frukost/lunch?

Längtar tillbaka till Hoi an, Vietnamn!

hörs senare..

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är inte alls avundsjuk, för ni kommer inte få det kul på fotbollsmatchen! för jag kommer inte vara med!! haha!! just kidding!!!kan du kidnappa med mig till Manchester? because I need some good english pubs, soccer, boys and beer? Jag klarar inte av att dricka 1 liter mjölk och kolla på idol varje dag klockan 8, it's getting really booring!! haha!! Aja ha de bäst gumman, dra lite goa bilder på fotbollsgrabbarna så ja får något roligt att göra när ni kommer tilbaka!! Ciao Bella!

2009-09-28 @ 00:57:57
Postat av: Denize

english pubs, soccer, boys and beer! saound goood to me!! hahah i will i will!

2009-09-28 @ 10:09:02
URL: http://denizehahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0