England tomorrow!!

Åker till England imorgon!! ska bli jätte kul! först ska vi åka till manchester och kolla på fotboll sen testa på utelivet! Sen nästa dag åker vi till London och då har Lauren lovat att skjutsa oss så blir en liten mini road trip :D
Sen ska vi kolla in livet i london och gå på Madame Tussaud och på fredagen har john, tom å deras andra rumskompis inflyttnings fest så det ska bli riktigt kul!! Sen flyger man hem tidigt på söndag morgon till Sverige igen och samma dag på kvällen börjar man ju jobba igen! fast det e min sista jobb vecka Yeppi!!

Idag har jag vart en snabbis på sjukhuset och vart hos pappa och lämnat tillbaka mobil laddaren, jag råka få med mig så nu återstår det bara att kolla bussar till skavsta och skriva ut flygbiljetten! Fats det jobbigaste klommer nog bli packningen, jag å kim har en varsin handbage och tillsammans en inchecknings väska och jag har ingen anning vad jag ska packa med mig?! PANIIIK!! jag har ju inga kläder!! har ju inte haft råd att handla ngt nytt :( men håller på och tvättar för fullt!


nej nu är det dags för lite lunch och kolla på lite nya avsnitt av Gossip girl och One tree hill.




xoxo


Kommentarer
Postat av: Vida från ön

haha Sweeet ms Bootey!! Just so you know min mor läser din blogg!! haha kärlek and have the best trip ever!

2009-09-29 @ 21:27:04
URL: http://sugarbrown.blogg.se/
Postat av: Denize

haha var det en förvarning att jag ska passa mig vad jag skriver :P oh i will! berättar allt på jobbet sen!!!

2009-09-29 @ 23:24:21
URL: http://denizehahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0