Promenad

Okej dagen vart inte riktigt vad jag hade planerat! Jag skulle ha gått upp tidigt, ut och gå, käka frukost, duscha och städa rummet. Det var vad jag hade planerat men vakna av att jag hade stängt av klockan i sömnen vilket jag brukar göra och vips så va klockan halv 10.
Jag vakna av ett sms från kim där hon ville in till stan shoppa lite, inte för någon av oss har råd att göra det eftersom vi måste spara alla pengar till kina och australien! men man måste få unna sig lite då och då!

Ja, vad har jag gjort hittils då? imprensip inget eller jo jag gjorde lite god frukost och satt mig i soffan och kolla på bones sen har jag snackat lite vida och hon har vart så snäll och hjälp mig med min blogg! tack gumman!

Vi snacka iaf om att ta en liten promenad innan jag måste dra iväg till stan, kim slutar inte fören vid 4 tiden så jag har lite tid på mig! så måste gå in i duschen nu..




hörs senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0