Släkt middag

Hemma igen efter en promenad runt ekerö med Vida och hennes urgulliga hund Nelly! Sen var ju plannen att dra till stan med kim men hon kom på att hon hade en massa andra saker hon skulle fixa så hon visste inte om hon skulle hinna, så senare ringde mamma å fråga om jag ville med hem tilll mormor och käka middag. Jag har ju inga planner så varför inte? Dags att umgås lite med släkten innan man drar, vet ju inte direkt när jag kommer hem så man får passa på.

Så nu sitter jag här vid datan och kollar på lite med bones funderar på om jag ska städa rummet innan jag drar till mormor skulle ju va skönt att slippa göra det imorgon. Jag måste iaf fixa skjutsen till skavsta och skriva ut biljetterna! VIKTIGT! annars blir det ingen London..

ahh! jag blir galen när jag tänker på allt jag måste fixa innan australien, bankort, ny mobil, försäkring, visa till kina, avslutnings middag och små saker jag ska ha med mig m.m.. massa saker på kort tid only 20 days left!!



 

Promenad med vida och nelly

Promenad med vida och nelly


 




Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0