ahhh!!

Okej kvällen har vart en ända paniik kväll! kläder som försvinner saker ligger inte där dem ska, fel vid bokningen, ingen anning fortfarande vad som ska packas ner och klockan bara rinner iväg! bussen från stenhamra går 05:30 och bussen t-centralen går kl 06:45 plus att det ska packas klart på morgonen och duschas! jag hinner ju max sova 3 timmar!!!
Så panikslagen kväll det var idag, kan ju bara tänka mig hur dagen ser ut den dagen jag åker till kina och australien! jag säger bara jag tycker synd om min mamma som kommer få stå ut med mig :P men men den dage har inte kommit än!

Nej måste fixa resten nu och försöka ta mig till sängs!!



Det här SKA jag dricka när jag kommer till London!! I can't wait!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0