Vi försöker

Okej kl är 5 på morgonen och både km och jag är klarvakna! Igår sov vi typ hela dagen vakna typ vid 6-7 tiden och käka middag på hotellet runt 9 tiden. Middagen skulle beståg av chicken curry and rice men det va typ kyklingen med ben i en currysås med potatis i och lite ris. Kan ju inte säga att det var det godaste jag hade ätit precis. Både kim och jag tappa aptiten fort. Men väl uppe i rummet igen tod det inte lång tid innan vi båda somna igen. Jag tror det bror på all tidomställning och flyget som gjort oss så trötta. Men nu är vi vakna iaf!

Idag ska vi ut och kolla in benijing lite. Vi vet ju somsagt inte riktigt vart vi är men det blir ett äventyr!

nej ska försöka sova lite till..


Kommentarer
Postat av: Alexander

Fy fasiken vad äckligt. haha denise borde du inte vara van att ställa om tiden till dag och natt hela tiden? :)

2009-10-20 @ 11:25:23
Postat av: Denize

Hahah joo jag tycker det.. men tydligen inte!

2009-10-20 @ 13:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0