Typsikt mig!

Ja i går så var jag å luncha med ida å tess, väldigt mysigt! Passade också på å shoppa ngt till helgen, vilket jag inte har pengar till men har ju absolute inget att ha på mig! sen åka jag hem och slappa lite till kim kom på besök å sa att vi skulle åka till kista för hon var tvungen att handla lite till resan vilket passade mig perfekt för det behövde jag med så det var bara överföra lite mer pengar. Efter vi var klara drog vi hem till emma och kolla på greys å åt gottigott saker  =)




Idag har jag vart på ambassaden och hämtat mitt visum men det gick ju inte så smidigt som jag hade trott! Plannen var att jag skulle följa med mamma till årsta så hon kunde handla lite blommor till butiken och sen skjutsa henne till jobbet för sen dra till ambassaden men märkte att jag aldrig skulle hinna det eftersom vi var i troxhammar vid halv 10 och hade inte kommit till årsta än, men tur så kunde jag lånna pappas å annicas bil. men nr jag var i bromma och skulle ta ut pengar märkte jag att kvittot jag ska ha för få tillbaka mitt pass ligger hemma på nattduksbordet.. hum f*ck...aå det vara bara att gasa på och åka hem och hämta den! Påvägen ringer jag Vida och tvingar henne att fylla med så jag slipper åka ensam och en ängel som hon är ställer hon upp!! Så nu har jag äntligen fixat klart visumet! Nu är det bara att börja plannera och packa (hur nu det ska gå :P)


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0