Kina Muren!

Ja idag gick vi upp tidigt och åkte till kinesiskamuren vilket var väldigt häftligt! Vi drog senare till den förbjudna staden vilken hade inte skadat om jag missat men nu har man sett den iaf! När vi kom hem drog vi å käka på en resturang i närheten, maten där var helt otroligt, jag tog en westsouth bbq chicken salad. MUMS va god den var! vi lär ju äta där igen. Sen vart det en mjukisglass på donken :)

Efter vi var mätta och belåtna så gick vi och fixa naglar och fötterna. Jag fixade fransk akryl på mina naglar och hon som gjorde dem på mig kunde knappt vart 13 år! Men men hon gjorde ett helt okej jobb!

juste kom på en sak jag måste berätta när vi kom ut från den förbjudna staten. Vi skulle ta en tuk-tuk liknande fordom till andra sidan "den förbjudna staden" och dem jaja 2 yuan så vi koppa på och sen när vi kom fram så TOTAL nekade dem det. Utan ville ha 180 yuan per person!!! vi åkte från flygetplatsen till hotellet vilket timme och det kosta 80 yuan.. Vi åkte max 3 min och dem ville 180 per skalle?! haha trodde jag skulle dö av grav men dem gav sig inte så till slut fick calle nog och gav 200 yuan sen var det nog och dem vart nöjda(dem jävlarna).










































nej ska gå å kolla på The Proposal nu tjoo..

Kommentarer
Postat av: pappsen

fan va coolt

2009-10-22 @ 17:39:54
Postat av: mamma

lyx brudar ni längtar inte hem förstår jag

nu är ni i himmlen va love you

2009-10-22 @ 19:53:46
Postat av: pappsen

Det är alldeles för lite kort på lilla fisen

2009-10-23 @ 08:36:50
Postat av: Denize

haha du det tar typ 20 min att lägga upp et kort jag satt i typ timmar för lägga upp dem där! internet e ju inte det bästa här borta!

2009-10-23 @ 09:42:32
URL: http://denizehahne.blogg.se/
Postat av: sara

guu så fint! ni verkar ha det toppen alla snyggingar! ses!

2009-10-23 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0