Kanske ska ställa kl imorgon?

Ja vi kom iväg å käka frukost vi 4 tiden. Så det vart en furkost/Lunch middag. Sen hoppa vi in i en taxi och skulle ta oss till silkemarket men dem vi hamna vid något annat ställe som va typ som NK vilket va väldigt dyrt så vi försökte en gång till ta oss till rätt ställe men det gick inge vidare och kl tickade så vi åka och mötte upp peter och tog en drink, sen drog vi vidare till ett annat ställe som hete XUI men vi kände att var lite nerklädda så vi stanna i typ 45 min sen drog vi hem och käka.


Imorgon ska vi till sommapalatsen och himelska templet och sen till silkmarket och SHOPPA. (den här gången kommer vi komma dit) vi ska få låna peter chafför imorgon så det ska bli skönt att slippa taxin!


nej ska nog kolla på harry potter nú ellere sova så man går upp en bra tid imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Nice:P shopppa, shoppa , shoppa...önskar att jag också kunde ha de så bra...spara, spara, spara är vad mitt liv går ut på just nu. De ska öppna starbucks på arlanda i feb:D weeeii så jag och alex kanske kan ta oss en god chailatte innan flygningen. haha gör nu inte av med alla pengar på dyra kläder sötnos, tänk på att de måste räcka till många liter goon i australien. Pusss

2009-10-23 @ 18:34:31
Postat av: Denize

haha nejnej tyckte det inte det va så bra shopping här men ska ge en ny chans imorgon!! jaa hörde det! i love starbucks :D

2009-10-24 @ 12:17:04
URL: http://denizehahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0