Jag slutas aldrig förvånas när det gäller miss Haag!

Ja kom tillslut iväg till arlanda och sa hejdå till familj och vänner. När vi stog i kön till säkerhetskontrollen insåg vi att gaten stänger vi 6 vilket menas att vi hade en halvtimme på oss och vi båda var behov att köpa en parfym. Så vi skynda oss till parfymavdelningen och leta rätt på våra parfymer. När vi väl hade betalt in såg vi att kl var 5 i 6. Shiiit bråttom! Vi sprang till tavlan för kolla vart vi skulle det stog att vi skulle ta en buss från F1?? Men vart fan ligger det då? Så vi börja kuta lite smått och fick tag i en tjej som jobbade där och sa att vi skulle till andra sidan arlanda. Men jag tyckte det va skumt att vi skulle ta en buss, för jag fick för mig att vi skulle till gate 17 som det stog på biljetten. Så vi gick till tavlan igen för att dubbelkolla och där stog det gate 17 å nu va kl redan 6 så nu va det brottom! Så vi kuta genom halva arlanda eller ja det kände det som det men kom fram 5 över så det va lungt. Men allt flängande fram och tillbaka visade vara i onödan för det kom folk helatiden ända tills vi skulle gå på planet, så vi kunde ha tagit det lungt. Aja vi hann iaf med planet vilket var huvudsaken.




Flyget gick bra. Men problemfritt vart det inte. Inte om vi snackar med miss haag. Hon hade nämligen köpt ett nytt lås till sin flightpack. Men när hon försökte få upp det så gick det inte. Så det vara bara att klippa sönder det! Bye bye flightpack!




 






















På flygplatsen fixa vi hotell för en natt att börja med. Det kosta 238 yuan vilket var det billigaste vi kunde få mitt i stan. Så får se om vi byter imorgon eller om vi stannar.

Nej ska nog sova lite har typ inte fått ngt sömn alls och klockan är väl runt 6 snaret hemma och här är den 12 på dan. This is a start of my new life..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0