Gårdagens inlägg..

Ja då e det snart dags att sova! ska upp tidigt imorgon och se på kinesiskamuren! ska bli riktigt kul faxit. Peter lånar ut sin personliga chafför som ska köra oss dit. Mus´ren ligger ca 2 timmar härifrån så det e bäst att åka tidigt. Men innan vi drar dit ska vi en snabbis till polistationen och regristera oss vi bor hos peter. Dem här i kina har ett stort kontrollbehov så det ska vi underlätta dem med. Ja kvällen vart så att vi gick med peter ut på resturang och käka middag fast vi fick då hamna på barnbordet eftersom vi alla inte fick plats på ett bord. Lassange vart det för min del. Kan ju inte säga att jag tyckte om servisen på den resturangen del av att man fick in maten olika, när jag fick min var till ex calle färdig med sin och sen börja dem plocka av innan jag änns var kvar så det känndes som alla satt och vänta på mig vilket fick en att stressa lite, sen när vi skulle betala så står dem kvar och väntar vilket är väldigt påfresstande! men maten var helt okej lite mkt grönsaker kanske..

nej off to bed..kanske ska göra en manikyr och ta lite massage imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0