Fan va irriterande!

Ja idag efter jobbet skulle jag ta min en snabbis in till sjukhuset och sen till kinesiska ambassaden för fixa visumet.
Jag kom till ambassaden runt kvart i 10. Dem öppnade kl 9 och stänger halv 12. Det var otroligt mycket folk där måste jag säga. jag fick kö lappen 211 och numret var på 147 vilket menas att det va 64 personer framför mig. Jag behövde verkligen skynda mig hem för sova innan jag ska vara tillbaka till jobbet kl 10!
Så efter väntat i över en och en halv timme gav jag upp! Jag höll ju på somna! hade vart vaken sen 6 igår!
Numret hade bara kommit till 184!! så om jag hade stannat hade jag säkert inte vart klar fören vid 1 tiden och inte vart hemma fören 2 halv 3 och säkert kört av vägen av att jag var så trött, så jag stunta i det men det känns så irrierande att jag tog mig ända dit för halva sova i en och halv timme!! aja ska kila till jobbet nu hoppas jag inte somnar bara...


 

tjoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0