England

Okej min england resa var helt galet rolig!

Onsdag:

Vårt flyg gick från skavsta kl 09.40 och ingen kunde skjutsa ner oss få vi fick ta buss från mig till  t-centralen för sen ta buss ner till skavsta. Men dem som känner mig å kim så händer det alltid ngt fel vilket i det här fallet vart att vi försov oss rejällt och missa första bussen. Så vi ringde vår snälla kompis sara halv 6 på morgonen och fråga om hon kunde sjutsa in oss, och vilken räddare i nöden hon var! han med bussen precis tack gode gud, kom ner till skavsta och hann med flyget.
På flygplatsen mötte John och Tom upp oss som vi träffa förut i asien, John hade fixat så jag å kim kunde kolla på manchester fotbollsmatch. Så han hade bokat tågbiljetter till oss så vi skulle hinna ta oss till manchester i tid men han lyckades kolla fel på tiden vilket ledde till att vi missa den också! Men vi åkte ner till stationen och kolla om det gick att fixa till det iaf men dem sa att det va hopplöst och att vi var tvungna att köpa nya biljetter vilket var jätte dyrt och både kim och jag hade inte råd med sånna biljetter men johns snälla mamma erbjöd att betala för dem. Så vi han åka med ett tåg precis så vi han att kolla på matchen vilket var helt otorligt! Manchestser vann såklart!
Sen efter matchen åkte vi till johns kompis Rhys och gjorde oss iordning för en utgång! vilket var helt galet, rolig natt! Men lyckades jag tappa min jacka och min plånbok med alla mina pengar vilket var inte lika kul!




Torsdag:


Hade värsta bakis dagen ever! Lauren skjusta till baka oss till London vilket var över 5 timmars resa. (jag log och sov hela resan) Tillbaka i London åkte jag å kim till Laurens( henne träffa vi också i asien) syster dr vi skulle bo. Gjorde oss iordning för en lungnare ute kväll! vi börjde att åka hem till grabbarna och dricka beer lao och spela ride the bus! Sen drog vi ut till en bar där dem spelade live band! och kan ju säga det kom drink efter drink vilket slutade inte så lugn kväll iaf. Men det var en bra utgång!













Fredagen:

Inte lika bakis den här dagen tack gode gud! Vi gick ut på i london och kolla ion backingham palce och andra bygnader men sluta upp i china town för lite kina mat. John tom och james hade en inflyttnings fest så den var vi tvugna att gå på träffa massa av deras kompisar vilket va jätte kul. Vi alla drog senare ut på en klubb som låg i området. Ennu en rolig kväll!










Lördagen:

En soft bakis dag med massa glass pizza och godis (måste verkligen börja gå på diet efter den här resan) Sen mot kvällen skjutsa Lausren oss till johns mamma som bor nära flyggplatsen, där vi spela tv spel och sen kolla på film. Sen vara det bara att hinna med 6 flyget på söndags morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0