Måndag.

Lyckades hålla mig kvaken till halv 8 i går utan att sova på dagen, måste säga det e nog mitt record! Brukar alltid sova 3 timmar mitt på dagen och sen somna vid 8 tiden!

Okej tror inte det blir någon ambassad för mig idag kommer nog inte bli någon kina för mig heller för jag kommer ju aldrig dit! Fan hatar när jag skuter upp saker och sen blir det bara stessigt och tar ut det på min omgivning! Men imorgon SKA jag fixa det annars kommer jag inte till kina! Jag hatar att man inte kan fixa visum på plats, det är så mkt enklare.


Men ska iaf fixa de andra sakerna jag har planerat idag så jag inte gör allt i sista sekunden! vill ju ha hela min helg fri för bara umgås med mina vänner en sista stund innan jag drar! satt och läste vidas blogg och vart hellt tårögd, när hon skrev om mig som skulle åka! Jag tror inte jag har fattat att jag lämnar alla hemma. Jag vet att jag kommer träffa nya kompisar och så men mitt liv har ju alltid vart i Sverige och det är svårt att bara lämna dem så där!

Jag och kim diskuterade det i går att folk som flyr sitt land har 2 anledningar att dra: 1. Dem flyr från något, 2 Dem finner inget att stanna utan måste ut och leta någon annan stans.
Och jag måste då säga att jag är 2:an för jag känner att jag har ingen poäng att stanna hemma i Sverige utan jag måste ut och leta "ut och finna mig själv" haha jag vet att det låter töntigt men så är det. Det finns så mkt mer där ute och jag vill uppleva det!




nej om man ska upp och äta lite frukost eller göra något vettigt! seeyaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0