Söndag.

Så nu var rummet städat och rensat tror aldrig det vart så städat som nu. Har också lyckats hålla mig vaken än så länge gick ju upp 8 i går kväll så man känner sig lite trött men lär ju vara vaken några timmar till.


Planen för imorgon blir iaf att fixa kina visumet på riktigt den här gången och ringa till elgiganten och kolla hur det går med reperationen av min ipod jag lämna in för en vecka sen. Vill ju gärna ha med mig den när jag ska åka! Sen ska jag kolla försäkringen vad den går på och skriva mitt cv. Så jag har en del att stå i.


Fick precis besök av johannes och sara, och dem har köpt en as gullig hundvalp så måste gå å leka med den nu tjingeling!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0