Äntligen!

Kom iväg till ambassaden idag, ÄNTLIGEN! men  det va inte lätt. Hade lånat mormors och morfars bil, så jag slapp åka komunalt! Men problemet var att jag hittar inte i stan, jag jag en liten skäck att köra bil i stan och det e bara för jag inte hittar så igår satt jag och prata med papppa på skype om vägen och när han förklara så lätt  det inte så svårt att hitta, men när jag väl va där fick jag panik såklart så jag fick ringa pappa så kan fick guida mig. Och inpremsip var det bara följa vägen och inte hämna i gamlastan.
Så när äntligen kom fram han jag inpremsip gå in och sen ut, så fort gick det! Ja då återstog det bara att ta sig hem och såklart ringer jag pappa igen och kör helt fel så jag hamnar i en rondell i karlaplan vilket jag sitter och runt å runt å runt.. men kom till slut ut på rätt väg!


Nu tror jag inte jag har så mkt mer att göra inför resan utom skriva cv och skriva ut biljetterna. Skönt att ha allt fixat! Ska iof hämta mitt kina visum men nu hittar jag iaf.. hoppas jag =) nej ska äta lite frukost och sen gå ut och gå med hanna tjingeling!

Kommentarer
Postat av: kim

vänta tills jag tvingar dig att hjälpa mig ... med allt jag inte gjort ! eller ja.. jag har ju inte börjat med nått så lär bli tvingad !

2009-10-13 @ 19:55:19
Postat av: kim

denize 30 min innan vi ska åka till arlanda



- kim vad gör du`?



- nej asså jag har inte tid att prata jag packar samt städar och gör allt jag inte gjort !!

2009-10-13 @ 19:56:43
Postat av: Denize

Hahah jag vet!! tror jag måste ta en trip upp dit å se till att du gör det i tid!

2009-10-13 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0