We have a cockroach in our kitchen!

Första vi såg när vi kom hem från stranden var en stor äklig kackerlacka i köket! Ursch jag verkligen hatar dem jag ryser verkligen i hela kroppen!!! ingen av oss tjejer vågade ta bort den så vi fick vänta tills någon av grabbarna kom hem från jobbet!






Men har haft en underbar dag på stranden. Det är verkligen varmt idag!! trodde jag skulle svimma av värmeslag där ett tag men jag klara mig!

Idag är det ju den stora melbourne cupen. (häst racing för dem som inte vet) och jag har bara vart på en häst race förut och då va jag väldigt liten. Pappa tog mig dit och han sa till mig att jag fick sattsa på en häst och jag valde den hästen jag tyckte va finast. Den hade en lila lapp med nummer 8 på! och den vann faxit! så förutom det har jag aldrig sattsat på hästar så jag tyckte det va skulle vara kul att göra det. Men ingen tur den här gången iaf.





Ajuste måste berätta åt världens godaste sallad idag!! jag kunde inte välja mellan pesto chicken salad eller ceasar chicken salad så jag blanda. åh mums va gott det va! Så nu sitter jag här propmätt och väntar på mitt te och att aisling ska komma hem så vi kan dra till gymmet!



byebye..

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Nej klart som f-n att du inte vann pappa var ju inte med.Han borde ju vara med jämt eller hur.

2009-11-03 @ 09:17:55
Postat av: Denize

haha nästa gång!!

2009-11-03 @ 09:23:09
Postat av: Pappsen

Fan va äkligt fast finns det en finns det garanterat många många flera.

2009-11-03 @ 11:26:34
Postat av: Denize

tyst! det finns inga fler!!

2009-11-03 @ 12:41:30
Postat av: Pappsen

Nästa gång kanske det är spindlar.

2009-11-03 @ 12:55:14
Postat av: Mamsen

Man kan hoppa på dem och tro att de dör men de skakar bara av sig å går vidare

sätt en röd rosett på den så blir de ganska gulliga

2009-11-04 @ 11:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0