Träning ist för jobb....

Okej idag skulle dagen bestå av att söka jobb men som alla vet att när jag säger att jag ska tag i ngt så gör jag inte det på en gång. Utan jag gick upp kl 12 och käka frukost och sedan städa lite. Sen vart det en liten runda runt bondi. Så inte så mkt med jobb att göra. Men jag har iaf fixat 2 veckor på gymmet. För alla här i sydney är såå vältränande så man känner att man borde gå till gymmet om ni vet va jag menar!

Men ska iaf skiva klart mi5tt cv och fixa mitt skatte nr ikväll sen ska jag också boka rsa kusren som man behöver om man ska jobba i resturang eller i bar. Så jag kommer iaf ha gjort något!!


Så jag är inne på min 3-4 kopp te. Det blir mkt te drickade när man bor med en massa irländare! Vilket jag inte klagar på det e ju bättre än kaffe =)

nej ska börja på mitt CV!!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Duktig flicka mamsen love you

2009-11-02 @ 12:49:15
Postat av: pappsen

Sätt fart latmask träna det låter bra puss och kram

2009-11-02 @ 16:24:30
Postat av: Denize

jag är på g.. måste göra kursen först!

2009-11-03 @ 00:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0