Redan helg...

Okej nu är det redan helg och vad har jag gjort?? hum ingen eller joo jag har fixat cv behöver fin slipas lite dok och jag har fixat skatte nr. Sen i onsdags gjorde jag rsa kusren. Men jag har inte börjat kolla efter jobb än! Jag å kim har gjort en deal iaf att på måndag så ska vi ut och leta å det finns inga undantag!

Gårdagen kväll hade vi "hejdå fest" för ruth som åker idag! måste säga hon är nog en av den trevligaste personena jag träffat. helt underbar helt enkelt jag hoppas hon kommer tillbaka!

Dok tyckte jag vile synd om kim som låg hemma och va sjuk. Förstår inte varför hon alltid blir sjuk??

ska nog kolla på en film alla ligger typ och sover fortfarande..


Kommentarer
Postat av: pappsen

Det är för hon är så liten och klen.

2009-11-07 @ 08:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0