Jag fick jobbet :D

Okej den här gången va jag 15 minuter förtidig än för sent! Så ett plus för mig!
det började med att jag skulle vara där och provjobba en timme med det sluta at jag kom iväg därifrån 20 i fyra..
Men jag frick jobbet :D så ska jobba tors fre lör nästa vecka vilket menas att lör sön mån tis ons = STRANDEN!!! skönt nu kommer man iaf få in lite pengar öven fast det inte är så mkt så är det bättre än bara slösa!

Juste fick ett samtal från en annan ställe. Ett bowlingställe i bondi som behövde personal i baren men jag sa att jag skulle höra av mig efter hur det gick idag så det får bli imorgon!!

nej måste sova nu ska på bbq imorgon för gareth  som lämnar sydney för irland på tis och för pauls fördelsedag så det ska bli riktigt kul!!


nej hopp i säng för min del puss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Va vad det ja sa puuuussssssssssssss

2009-11-28 @ 11:10:41
Postat av: Petra

Grattis!!

2009-11-28 @ 12:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0