Ny vecka..

Ja nu är det en ny vecka. Jag kan kortfattat berätta lite om förra veckan...

Det började med att på måndagen flytta jag och kim in i våran nya lägenhet hos en kille som heter Damian.


Sen på tisdagen så var jag å kim ute på jakt efter jobb i West field, sen på kvällen kollade vi på när pete spelade tach rugby. Haha lite rolig att se faxit. Såg lite ut som man hade en gympa lektion i skolan. Efter matchen skulle alla spelare ut och drick men jag och kim var inte riktigt på hurmör för det så vi drog till bion och kolla om det fanns ngt bra att se eftersom det e cheep bio på tisdagar men ingen film som fall oss i smaken så vi hamna i på en choklad cafe utan för bion. Vi dela på en choklad fundo med marsmellos, jordgubbar, banankak, och banan. *MUMS*


Onsdagen drog vi in till town hall och kolla lite efter jobb men det slutade att vi la oss och sov i en park. Efter vilat ut oss lite drog vi till kings cross för jag ville söka lite efter bar jobb å sånt men båda va lite trötta å små irriterade så det vart inte så mkt jobb letande utan kim skulle möta pete senare av att dem skulle ut och käka så jag drog hem och laga lite middag för senare dra ner till gymmet. När jag kommer hem hade jag fått ett mail från en kille som ville att jag skulle komma till hans bar och snacka lite men kl var redan halv 11 på kvällen så jaf maila tillbaka och fråga om jag kunde komma imorgon ist.


På tosdag morgon hade jag fått svar från killen att han ville att jag skulle komma in 6.30 på kvällen. Yes jag har fått en intervju!!
Damian hade frågat oss dagen innan om vi skulle vara hemma ngt under torsdagen eftersom en kille skulle komma och byta tv och jag å kim har ju inte precis några jobb att passa så varför inte... Så vi vänta och vi vänta.... Sen till slut gav vi upp, kim drog iväg för hon skulle möta pete, jag skulle till min intervju ( och vi alla vet hur det gick) så jag mötte damian precis i dörren och han fråga har dem bytt tv än? - Nee det har dem inte.. Damian ringer upp killen och frågar varför dem inre har kommit och då säger dem vi r där om 30 min och då va kl runt 6 tiden och dem skulle ha kommit på eftermiddagen..!! Lite irriterande men men..


Fredagen drog jag å aisling till stranden för att försöka få lite solbränna och sedan drog vi upp till west field och shoppa lite. Jag kom in till mitt mitt jobb för att provjobba en timme vilket slutade i att jag jobba hela kvällen..


Lördagen var det bbq på bronte beach för paul som fyller år och för gareth som åker idag! Hade hur kul som helst! Fick lära mig spela rugby men lyckades stuka mitt lillfinger så jag kan inte börja den helt men men va gör man inte för att ha lite kul? kvällen slutade kanske in te riktigt som vi hade tänk oss! Det slutade iaf att jag kom hem kl 10 och totalt slockna i min säng.

Söndagen: Var en seg dag. Jag å kim drog till west field och åt en sallad och kollade efter ett par nya skor som jag kan ha på jobbet. Sen drog vi hem för en snabb powernap och sedan gick ner för en steak på estern!


Planen för idag är att dra till westfeild och handla lite, sen gå förbi irländarena för säga hejdå till gareth och sen dra till gymmet med Ash!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Så ska du skriva varje dag.Men det ska vara massa kort också och mest på dej.Älskar dej puss och kram

2009-11-30 @ 07:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0