Update.

I onsdags var jag och kim och kolla på ett rum ungeför 15 minuter från där vi bor nu. Vi kom på att vi kommer nog aldrig att få en lägenhet för det priset vi vill ha eller har råd med. Så nu hitta vi en rum med en dubbelrum. Det känns lite konstig om man skulle dela med en helt främmande människa. Men vi har inge val, kan inte bo kvar hos irländarna längre. Dem har vart för generösa mot oss så det e dags att hitta ngt eget. lägenheten var helt och likte möbler bara men killen hade bara bott där 2 veckor och hade inte haft tid att fixa allt än!
Killen som bor där verkade helt okej men svårt att dömma efter ett mötte. Han skulle höra av sig på fredag om vi skulle få rummet.

På kvällen träffa kim och jag, matthew ( en kompis till kim) vi drog vi till en pub och kolla på ett live band. Helt okej musik! senare drog vi vidare till ett annat ställe och drack lite. Hade en grymt kul kväll.

I går vad vi och kolla New Moon! OMG filmen va otroligt bra!! och alla killarna hhaha mamma !! Kan inte vänta tills nästa film!! juste fick ett sms från killen med rumet som sa att vi fick den om vi ville! Så på måndag ska vi flytta till vårt nya rum! Ska bli skönt att få sova i en riktig säng och få upp alla kläder från resväskan!!

Idag är det 40 grader ute. Jag och gareth gick ner till stranden vid 1 tiden och när vi väl kom ner började det blåsa. Tillslut började det att åska och bilxtra för det vart så varmt. 
Nu sitter jag och kollar på remember the titans..

Får se hur kvällen blir..


Kommentarer
Postat av: mamma

bra att ni hittat ngn stans att bo men vad kostar vdet är det dyrt har ni möjlighet att laga egen mat m.m hoppas ni hittar ett jhobb snart älskar dig

åker till skåne i helgen så det blir inget skype för mig på söndag :(

2009-11-20 @ 10:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0