allergi?

Ja idag skulle vi ju ut och leta jobb men jag har sovit dåligt av att jag fått massa utslag på armarna som kilar som f*n. Ingen annan i lägenheten har fått något likande på sig så det e ingen jag har fått av någon från lägenheten eller insekter. Så jag tror jag fått en alergisk reaktion till ngt. Och det ända jag kan komma på är karbfishen jag åt i min sushi igår. Men jag ätit crabfish förut utan problem men finns ingen annat det kan va. Så jag e helt prickig och svullen över hela armarna och lite på benen.  S¨det va bara gå till apoteket och fixa ngt som skulle få stop på allt kliande. Sen följde jag med kim till doktorn och det va väntetid och massa papper som skulle fixa så det tog hela dagen! men har skrivit ut mitt cv och allt är klart så imorgon ger vi försök nr 2!


juste toppen på allt detta så tappa jag min telefon också men det återfanns senare som doktorn tack gode gud! inge tur för min del än så länge men men ska fixa ngt att äta nu


vårt boende än så länge


Hollywood ave, Bondi..




Ps I got the tickets for the New moon :D:D:D

Kommentarer
Postat av: pappsen

Nä men lilla pappas plutt holler bdu på att bli en nyckelpiga?

2009-11-09 @ 14:49:48
Postat av: mamma

ska nog sy fast din mobil i din väska skaffa en säkerhetskedja puss klifia

2009-11-09 @ 23:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0